Doprava od 85 Kč, nad 950 Kč ZDARMA • Dodání do průměrně 5 pracovních dnů

Dodací podmínky

Všechny objednávky doručujeme do průměrně 5 pracovních dnů. Před Vánoci může dojít ke zpoždění Vaší objednávky z důvodu přetížení kapacit dopravních společností.

Ceny dopravy a možnosti platby

Vyzvednutí na naší pobočce v Berouně: 0 Kč
Zásilkovna: 85 Kč
PPL: 125 Kč
Česká pošta: 159 Kč

Objednávky s cenou nad 950 Kč mají od nás DOPRAVU ZDARMA.

Svou objednávku můžete zaplatit online nebo platbou na účet. Jelikož se jedná o personalizované produkty není možné zvolit platbu na dobírku.

Při objednání fotoobrazů lze zvolit pouze dopravce PPL nebo osobní vyzvednutí na pobočce v Berouně. Zásilkovna a Česká pošta přijímají balíčky pouze do určité velikosti, která nevyhovuje rozměru fotoobrazů.

Vyzvednutí zásilky

Osobní vyzvednutí objednávek je možné na naší pobočce v Berouně každý všední den od 8 do 16 hodin.

Pokud jste si zvolili jako dopravní společnost Českou poštu a pošťák Vás nezastihl na určeném místě, bude vaše zásilka uložena na nejbližší pobočku České pošty. Upozorňujeme, že v tomto případě bude Vaše zásilka uložena na poště po dobu 10 dnů. Po uplynutí této doby je uložená zásilka vrácena zpět k nám. Pokud taková situace nastane tak nás prosím ihned informujte na e-mail info@tiskarena.cz nebo volejte na 777 754 281.

Poškození a reklamace produktů

Chceme, aby Vám naše produkty přinášeli jen samou radost, z toho důvodu Vás prosíme, pokud nejste spokojeni s kvalitou produktu či Vám produkt přijde poškozený, abyste postupovali následovně.

Nejsem spokojená/ý s kvalitou fotoproduktu

  1. Vyfoťte produkt z více stran.
  2. Fotografie zašlete na e-mail: info@tiskarena.cz společně s popisem toho, proč se vám fotoprodukt nelíbí, co je na něm špatně či s informacemi o jeho nedostatečné kvalitě nebo zavolejte na naši zákaznickou linku na číslo 777 754 281.
  3. Po přijetí Vašeho emailu situaci vyhodnotíme a budeme vás kontaktovat s podrobnostmi o vrácení peněz či předělání fotoproduktu.

Produkt mi přišel rozbitý či jinak mechanicky poškozený

  1. Při přebírání balíku od dopravce si zkontrolujte, zda balík není poškozen (například zda není krabice promáčknutá nebo zda neslyšíte při zatřesení zvuky střepů atd.). V případě výše zmíněných situací balík od dopravce nepřebírejte a zavolejte na naší zákaznickou podporu na číslo 777 754 281.
  2. Dále se může stát, že balík od dopravce převezmete a fotoprodukt uvnitř je poškozen. V tomto případě nafoťte obsah balíku a zašlete tyto fotografie na e-mail: info@tiskarena.cz nebo zavolejte na naši zákaznickou linku na číslo 777 754 281.